tisdag 19 januari 2010

Mitt sämsta inlägg någonsin

Jag är stelare än en gammal hockeyspelare, ännu mer nu efter att kört fram och tillbaka till huvudstaden idag.
Jag har en skön träningsvärk i bröst och biceps från gårdagens pass.
Jag har gjort bra middagar på temat Chili två dagar i rad, chililax igår och Chili Con Carne idag.
Jag saknar egentligen baklust men har bakat gamla favoriter, Anns filmjölksbröd, lätta långpannebrödet.
Jag har nu kanske skrivit det sämsta blogginlägget i Fartfyllds historia.

Hej och hejdå och på ett återseende en mer inspirerad dag.

5 kommentarer:

Andrej sa...

Åh, var inte så kritisk. Du har skrivit mycket sämre inlägg :-)
PS. Jag skojar!

Elina sa...

Äh, man kan inte vara påhittig jämt! Då blir ju bloggen bara en press... Jag gillar att höra vad du har för dig även om det handlar om chili och träningsvärk.

emelie sa...

Oj om du inte är nöjd med det här inlägget måste mina vara dötrista :) ang mitt gitarrspelande så är jag i början av min karriär så ja jobbar på det:) kram

andreas sa...

nejdå så farligt var det inte ha en bra dag kram

mbh sa...

jag känner lika - det är helt klart svårare med tid o inspiration när man jobbar. puss