fredag 15 januari 2010

Medlemskväll med skidklubben


Igår tog jag klivet in i min nya klubb, på riktigt. Vi gick nämligen på skidklubbens medlemskväll på Allans Intersport! Jag tycker om den där känslan av tillhörighet man får som medlem i en klubb, även om jag inte kommer att bli en särskilt aktiv medlem... Jag är ju dessutom med i två idrottsklubbar i kommunen, Siljansnäs Roddarklubb och Skidklubben Leksand.

Hursom så betalade medlemsskapet nästan sig självt på en gång. Jag införskaffade ett par täckbyxor - visserligen inte till skidåkning men ändå - och en snygg svart och rosa lager 2-tröja. Rabatt: 160 kr. Medlemskap i Leksands skidklubb: 250 kr.

Jag undersökte även möjligheterna att införskaffa en medlemsmössa att åka Tjejvasan i, det vore ju kul att åka och skylta med vilken klubb jag tävlar för! (Om jag inte gör bort mig fullständigt...)

4 kommentarer:

Elina sa...

Klart du ska ha en mössa och klart att du inte gör bort dig! Du är ju bäst!

mbh sa...

kul! Var det någon som uppmärksammande den nya medlemmen?
(Nej, det är inte du som skrivit lappen utan en elev). Puss

pfunke sa...

Klart du ska skaffa en mössa! Prata med Dyviks eller Åsa Rydell!

emelie sa...

klart du inte kommer göra bort dig!!