torsdag 21 januari 2010

Snart träningsläger

Tjoho! I morgon åker jag och tre fina vänner till Malung över helgen, på träningsläger. Det låter så himla bra att säga att man ska åka på träningsläger! Åtminstone en av deltagarna bleknar något när vi använder just det ordet, t r ä n i n g s l ä g e r. Men vi ska ju trots allt, alla fyra, åka Tjejvasan om en dryg månad. Att vi sedan har olika mål med loppet spelar inte så stor roll, vi kommer att ha det fint i helgen och skidspåren ändå!

Såklart ingår även följande ingredienser när fyra topptjejer åker till en stuga i obygden
- väldigt mycket god mat
- väldigt mycket trevligt umgänge samt ett och annat glas vin och öl

Fotografiet har jag stulit från lillasyster som är ungefär en miljon gånger bättre på att fotografera än mig, och de flesta andra. Det föreställer en annan fäbodstuga, en annan fäbodvistelse. De som känner mig vet att för mig är stughelger livets guldkorn, och jag är så glad att familjen har stugor i världens bästa fäbod - Kinnvallsjösätra!

5 kommentarer:

Elina sa...

Hoppas ni får det underbart, men det får ni säkert!

Tack för komplimangen, även om det inte stämmer så värst mycket tyvärr... <3

Anna sa...

Låter härligt!

mbh sa...

ja erik är martinas man.

Sofie RW sa...

Låter ju jätte roligt med träningsläger (och ambitiöst :) ). Ha så skoj!

andreas sa...

öl och vin på träningsläger? kram