måndag 25 januari 2010

Det började fel...

Dagen och veckan började fel! Jag försov mig och vaknade en hel timme försent. 25 minuter efter att jag vaknat var jag ändå på plats på jobbet, och begav mig vidare på ett studiebesök. Jag och min kollega såg fram emot gott kaffe och goda smörgåsar, som de ofta lyxar till det med när vi kommer på besök sådär...

Men! Vi fick kaffe och bulle. Vem vill ha kaffebröd 9.30 på morgonen? Och på en måndag. Så inte nog med att vi satt i möte över hela förmiddagsfikat, så fick jag nöja mig med kaffe och en medhavd halv banan.

Nu sitter jag hemma och äter en välkomponerad lunch i form av gårdagens middagsrester, hemmagjord pizza. Och hoppas att dagen som började fel slutar mera rätt...

4 kommentarer:

Elina sa...

Oj, bilden är jättestor ändå? Var bägge så stora?

Jag avbröt inte passet. Har skön träningsvärk i benen och i sidan på magen idag.

mbh sa...

jag vill gärna ha kaffebröd halv tio. det är ju förmiddag när man gått upp halv sex. puss

Linnea sa...

Hoppas att dagen fortsatte bättre.
Calle är Pirros son som vi hälsade på i Oslo.

Andrej sa...

Oj. En sån "frukost" och jag hade kraschlandat.
Tacka vet jag gröt.