fredag 29 januari 2010

Så mycket, så många

SÅ mycket att vara glad för idag! Jag är bland mycket annat glad för att det i ett brunt kuvert låg ett besked om "Normala förhållanden". Då får man perspektiv på ett och annat, det är ju sådana saker som verkligen är viktiga och värdefulla.

Att solen glöder ännu när klockan är halv fem. Att det är fredag. Att en efterlängtad helg väntar. Att jag har så mycket kärlek runt mig och i mig, till pojkvännen, familjen, vännerna. Att hela våren, sommaren och hösten väntar spännande händelser. Det är lätt att glömma bort hur bra allting faktiskt är. Att jag inte skulle vilja ändra på någonting.

3 kommentarer:

Elina sa...

Vilket härligt besked Jonna! Skönt att höra.

Jag sitter och laddar med en kopp kaffe inför tågresan hem :)

malin sa...

Vad glad jag blir älskling!

Emelie sa...

det är bra att vara tacksam över det som finns omkring en! guldkant på tillvaron!