måndag 18 januari 2010

Sådärja

Tid hos Sportskadekliniken/sjukgymnast: Torsdag 21/1
Tid hos Vårdcentralen/läkare: Tisdag 26/1

Det gäller att säkra upp. Då jag för tillfället har fortsatta problem med trappor samt viss bilkörning (varje gång du trycker ner kopplingen måste du böja knäet) satsar jag kvällen på styrketräning istället för skidåkning. Men sjukgymnasten sa att jag får åka skidor så mycket jag vill, om det känns bra!

När jag läst på tycker jag att det tyder på löparknä, men jag ska sluta med hemmadiagnoser tills jag träffat proffs.

6 kommentarer:

Emelie sa...

fy.. låter inge vidare med skador
:(... hoppas proffsen kommer med några vettiga tips och trix! kram!

Elina sa...

Ja du får köra på träning som är skonsam mot knät och VILA tills du vet. <3

Linnea sa...

Hoppas att dom kan hjälpa dig. Men skönt att du kan åka skidor, det är ju trotts allt skidsäsong.
ta hand om dig!

Andrej sa...

Ojojojoj :-(
Det där vet jag hur det känns. Återgäldar din varma omtankekramar med ryssbjörnskramar :-)

andreas sa...

håller med elina kram kram

Unknown sa...

Vilket elände, men tur att du har skidåkningen!