torsdag 23 februari 2012

Videoblogg - Beslut om Tjejvasan


11 kommentarer:

Annika sa...

Åhh, gulliga Jonna. Det ÄR tråkigt att du inte åker tjejvasan. Men jag visste att du var klok nog att ta bra beslut. För det här är ett bra beslut om du är sjuk... Du är snäll med dig själv!

Roligt att riktigt få se och höra dig också! Videoblogg - det är seriöst :)

Och snygg mössa!

Anonym sa...

Det är så tråkigt att du inte kan åka Tjejvasan i år och jag förstår din besvikelse, verkligen! Men du får fokusera på att det här troligen är något som hjälper dej framåt i Vasaloppet istället för där kommer du att åka grymt, det har jag på känn! :)

Kul med en videoblogg ja och snygga mössa!

Kryapådejkramar!

Anonym sa...

PS. Jag drabbades av twar och mycoplasma ifjol och en ganska rejäl satsning med ny tränare gick i stöpet - så jag FÖRSTÅR den där känslan, den där besvikelsen, hopplösheten, ilskan, rastlösheten ..

Men jag vet också hur det är att få totalt träningsförbud och att hamna i den situationen då man inte får göra det man älskar mest .. och det är INTE värt det! Speciellt därför tycker jag att du gör det bästa beslutet nu! Du tänker på din kropp och du gör det bästa för att den ska hålla och kunna skida många, många, många Tjejvasor i framtiden istället!

Löpning & Livet sa...

Vad söt du är!

LinaTriathlet sa...

Åh tråkigt att det inte blir någon tjejvasa, men säger som de andra, du är klok och snäll mot din kropp!

Och du är så himla söt Jonna! Kul med videoblogg! :)Snygg mössa!

e sa...

tråkigt att du måste stå över, men du vet ju varför du gör det och det känns kanske lättare att tänka på det. du kommer ju att köra vasaloppet så himla grymt istället! krya på dig!

elly sa...

e är kort för elly.. eh.. förhastade mig lite.

slans sa...

Gull-Poniii! You are always all over the place ;)

Malin sa...

Hihi vad söt du är! Jag skulle aldrig våga videoblogga. Tror jag.

Snorkkis sa...

Nej men nej. Hade missat att du bestäms så. Men klokt att fokusera på huvudmålet!

LL sa...

Tråkigt att du inte kan åka men det var ett roligt inlägg med lite rörelse. Mer sånt!