måndag 20 februari 2012

Systrarnas mat och recept

På Alla Hjärtans Dag gjorde jag den här goda ruccolapajen till middag. (Jag lade till färska, skivade, frästa champinjoner. Istället för grädde i äggstanningen hade jag standardmjölk. Och istället för riven ost hade jag ett paket fetaost i.)

Härom dan åt vi den här enkla, smakrika fiskgratängen...

Och snart ska jag njuta av nybakt bröd till kvällsfika. Det är ungefär Julias frukostbullar, med viss improvisation utifrån vad som fanns hemma...
Det och mycket annat (t.ex. denna vita chokladmoussetårta) hittar du givetvis på 

2 kommentarer:

julia sa...

SMASKENS! Här blev det kylskåpsrens (någon typ av vegetarisk wook) till middag och snart stundas det mackor och té :) men det är toppen att kunna titta in på receptbloggen när inspirationen tryter!

Anonym sa...

Vilka bra recept, tack för tipset!