lördag 11 februari 2012

Nytt år, ny design

Jag ger er - nya bloggdesignen! Enklare, mindre rörig, snyggare tycker jag! Vad tycker du? Och, vad vill du ha mer eller mindre av på bloggen?

När jag följer mina besökskurvor så ser jag att överlag är träningsinläggen mest populära, särskilt om man gjort något "spektakulärt", när jag deltagit i ett lopp eller liknande. Samtidigt så vet jag att det finns läsare som är mindre intresserade av träning och gärna läser om annat, också!

Något som inte är så kul att läsa om när jag är sjuk. Tyvärr är jag det nu. Om sanningen ska fram kände jag det redan under onsdagens träning, men på torsdagen bröt det ut ordentligt med halsont, förkylning, huvudvärk. Efter att ha sovit 11 timmar i natt har jag nu bestämt mig för att jag är på bättringsvägen!

8 kommentarer:

Ulrika sa...

Jättefin design! Jag gillar både dina träningsinlägg och de lite mer vardagliga, bara så du vet. Krya på dig nu!

Yvonne sa...

Jonna, det du bloggat om hittills är en underbar blandning. Att få följa dina upptåg med en lätt blandning av träningsvardag och familjen är jätte intressant. Jag har sagt det förut; du får mig att bli så taggad att träna. Bloggen har dessutom fått ett riktigt fint lyft.

Löpning & Livet sa...

Nä :( Krya på dig fina du! Och jag gillar den här designen också :)

Träningsglädje sa...

upplevelsesamlare ftw!!! krya på dig massor!!!

Emelie sa...

Tjusigt! Jag gillar alla inlägg :)
Krya på dig!
Kram

Jonna sa...

som ni märker är jag inte riktigt klar... ha tålamod!

LinaTriathlet sa...

Jag gillar designen! Jättefint!

Och skickar all kraft och energi till dig, hoppas bacillerna försvinner snart!!

Kram!!

Anonym sa...

Vårfräscht o fint! : ) Uppskattar läsningen av dina upplevelser och ser fram emot fler - krya på dig!