söndag 17 april 2011

Mitt eget Blogger Boot Camp, eller så

Även om jag inte var med på Blogger Boot Camp - som verkar varit tokhärligt - så har jag haft en egen grym träningshelg i solen! Gårdagens korta långpass, och idag smällde jag till med en dubbel. Varför inte, när man har en helt ledig, ljuvlig söndag till sitt förfogande? Dryga timmen helkroppsstyrka i gymmet, hem för lunch, fika och vila, och sedan ett drygt 8 km löpning runt Limsjön. Jag hade JW med mig på cykel, så han fick hålla i kameran! Personligen tycker jag det är roligt med bilder från träningspassen när man skriver om träning, det ger en känsla för väder, vind, miljön... det är roligare än bilder från hallen på ett svettigt ansikte efter passet. Även om det är ok det med! Kolla översta bilder, ni måste förstå att jag älskar Limsjön och Leksand!

3 kommentarer:

andreas sa...

ja det var hemskt fint där i lördags morse kramar

Andrej sa...

Otroligt väder. Som man väntat!

Elina sa...

Det är roligare att läsa med bilder till absolut. Härlig tur!