söndag 17 april 2011

En massa massa mys!












I helgen har det varit mycket mys med syskonbarnen! Först och främst sov Gustaf över hos oss fredag-lördag. Det gick hur bra som helst! Han längtade inte hem och vi hade en jättemysig kväll och förmiddag. Jag älskar att höra 4-åringen gå och filosofera... Det är verkligen vår på riktigt nu! Jag har längtat och längtat efter våren... och titta här vilka vackra blommor!

En hel del filosoferande om dinosaurier, hajar och pruttar är det också! Igår kväll hade jag och storasyster tjejmys med hennes små söner, medan öldrickande karlar intog mitt eget hem. Här kommer bilder i en salig röra! Efter en sådan helg är jag alldeles varm i hjärtat.

7 kommentarer:

slans sa...

U N D E R B A R T

Löpning & Livet sa...

Vilka söta! Speciellt den minsta, supergo! :)

Dolly sa...

Guud vad harligt med var. Fina varbilder :-)

mbh sa...

ja en helg att bli salig över. tack för fina stunder. puss

Andrej sa...

Det ser onekligen väldigt skönt ut, det där.
PS: Och hur i h-e hittar jag dig på FB??

julia sa...

Ser jättemysigt ut! Och vilket fint ris ni har :) Jag MÅSTE verkligen ta tummen ur och plocka in ris i veckan...

andreas sa...

härliga bilder kramar