torsdag 28 april 2011

En månad till marathon!

GUD! När jag insåg detta blev jag plötsligt jäkligt nervös! Om EXAKT en månad har jag sprungit i 4 timmar! Undra hur långt jag har kvar av loppet då? (Med den här löpträningen har jag inga förhoppningar kvar om att springa på sub 4. Skulle jag springa någon minut bättre än i Köpenhamn är jag väldigt glad)

Efter jobbet ska jag och JW ut på ett pass. Jag tänkte försöka piska upp fart i bena då, i någon form av fartlek eller backintervaller. Inte för tuff fart dock, det ska jag vara försiktig med. Distanspass och långpass är det viktigaste just nu för mitt marathongenomförande. Fart sliter, och jag måste vara rädd om min nyläkta fot. Värsta bästa gänget följer mig till Stockholm - hur grymt är inte det? (Bilden lånad från Stockholm marathons hemsida.)

1 kommentar:

Karin sa...

Var försiktig men nyläkt fot, men ha det kul!