söndag 27 mars 2011

Tröstkaka och stretch

Någonstans i ömkandet och negativa tankarna, är det inte nog snart, har jag haft inte haft min beskärda del av skadehelvete snart, försöker jag tänka positivt och göra något konstruktivt. Positiva tankar: Det är nog inte så farligt. Konstuktivt handlande: Ringer "min" sjukgymnast i morgon, går till Apoteket, tar mig en lång stretch.Notera ärren på höger knä. Ett minne från rullskidåkningen i somras... Vig är jag i alla fall. Dagens positiva inslag, kaffe och morotskaka på Siljan.

6 kommentarer:

andreas sa...

krya på din fot kära syster själv genomförde jag min andra springtur i helgen på vallen kramar

Löpning & Livet sa...

Coolt, sådär vig vill jag också vara!

Elina sa...

Vig och söt :)

Dolly sa...

Kakor och fika ar skitbra medicin!!! Kampa pa :-)

mbh sa...

du kanske skulle ta och vila och bara cykla en vecka?! puss

julia sa...

MEN VA? visste inte att du var så vig?! Krya på dig med foten och hoppas det inte är något långdraget...