onsdag 16 mars 2011

Onsdagslycka med kalas


Min underbara mamma fyller år idag! Så vi var dit på tårtkalas (både smörgåstårta och pärontårta till efterrätt). Min mamma är min förebild i mycket! Hon är vacker, klok, hälsosam, världens bästa mamma, maka, mormor och farmor!
En dag ska jag också bo i ett vackert hus med glasveranda! Glasveranda är ett måste... Storebror! Han har förresten (nästan) lovat att tävla ett lopp med mig i Borlänge i början på maj!JW är så fin med en bäbis i famnen.Familj! Mina tre syskon, svägerska, Gustaf. Och så vi då!

5 kommentarer:

Funke sa...

Oj vad spännande att Andreas ska springa med dig. Kanske han dyker upp en tisdag och löptränar med orienterarna :-)

andreas sa...

haha har jag det? kramar

Emelie sa...

härlig dag :)
ja snart är det nog eran tur tror jag ;)

Malin sa...

Dina föräldrars hus ser helt underbart ut!

Slans sa...

Okej du hann först! Ser lika mysigt och trevligt ut som det var :)