onsdag 9 mars 2011

Hemma hos Gustaf och Vincent

Idag fick jag äntligen träffa mina brorsöner. Jag har inte träffat dem på veckor, och som jag längtat! Även efter min bror och Fia, såklart! I Rutebo känner man sig alltid välkommen. Ofta står pojkarna ute på bron och studsar redan innan jag parkerat bilen. Så även idag. Fastershjärtat värker.

Det blev en hel del lek och bus, kurragömma, dans, brottning, läsa dinosauriebok, brottas. Gustaf var lite trött efter första dagen på dagis efter att ha haft ett elakt magsjukevirus som ledde till kolik i slutändan. Vincent var jättepigg, dansant och pratglad!Jag fick även se Gustafs medalj! I -20 gr startade han i sitt första skidlopp för några veckor sedan. 4 år och redan kommit till tävlingsstadiet! Bilderna lånade från Fias blogg.

3 kommentarer:

andreas sa...

tack för besöket det var uppskattat kramar

slans sa...

härligt! nästa vecka får jag äntligen träffa dom :)

klart jag sa till om pajen! men det var inte så varm andra gången jag fick tillbaka den heller... då sket jag i det.

mbh sa...

jag längtar också!