lördag 14 februari 2009

Skidåkning för hjärtat

Alla vet ju att motion är det bästa som finns för hjärtat, så vad passar bättre än att motionera på Alla Hjärtans Dag. Jag, H och F åkte till urskogen i Sörskog för sista långpasset innan Tjejvasan. Skogen och landskapet var helt magiskt! Det var nästan vackrare än vad ögat kunde förstå. Ett riktigt sagolandskap med trollskog, snötyngda träd, vida vyer, sol som lyste ner mellan träden. Vi åkte 13 km, fikade, åkte 5 km tempo till.

Till alla mina kära, kramar från hela hjärtat till alla hjärtan. Min dag har varit underbarare än underbarast, jag har blivit lycklig mer än en gång denna dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄR VERKLIGEN AVIS PÅ DIG SOM FÅTT UPPLEVA DETTA VACKRA IDAG! SJÄLV HAR JAG VARIT PÅ BJÖRBOREVYN OCH FÅTT MIG NÅGRA GLADA SKRATT! GOD NATT FRÅN MOR!

Anonym sa...

Åhh låter som en härlig alla hjärtansdag! Jag ÄLSKAR oxå att träna..Finns ju inget härligare;)
kram