måndag 2 februari 2009

Love bomb

Mina vänner är de bästa. Imorse när jag kom till jobbet, inte precis den mest sprudlande måndagsmorgonen i mitt liv, så kommer Anna-Lena in till mig med ett rött paket med hjärtesnören, specialinköpta enbart till mig. I paketet fanns näsdukar, choklad och plåster. Jag blir så ofantligt glad, rörd och tacksam. Gång på gång så blir jag genomlycklig över vilka underbara, underbara vänner jag har. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dem? Men glad är jag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad gulligt!! Nu vill jag ha choklad...

Sofy sa...

Vilket härligt inslag en måndag, är säker på att du förtjänat paketet!

Fin blogg du har!

Anonym sa...

Vad mysigt! Man behöver bli ompysslad vännen när ens käresta är i vagabond.

Anna-Lena sa...

Bra vänner får man inte bara, dem förtjänar man! Har man bra vänner är det ett ganska säkert tecken på att man är en ganska hygglig prick själv! ;)

Jättefin blogg! Hur ska jag nu få något gjort på jobbet, när jag hittat hit.

Anonym sa...

gud vad gulligt

Andrej sa...

Tänk vad enkelt det är att göra någon glad. Fler borde försöka. Krävs lite och man får så mycket tillbaka.

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Wow vilken härlig start på veckan :) kram

Anonym sa...

Är man en vän så får man vänner det är säkert som Amen i kyrkan och jag är en av de som känner dig allra bäst och VET att du är en god vän för dina kära!! Mor

Terese sa...

Vilket härligt paket! Själv fick jag en påse med alvedon, esberitox och nässpray från älsklingen igår. Saknades bara lite choklad för att det skulle bli en riktig myskväll ;-)