fredag 6 februari 2009

På Floravägen

På Floravägen bor fina familjen N. Där sitter jag vid min plats vid bordet (och stackars Robban får flytta ut på en kant) och det känns som hemma, fast det var över ett år sedan vi sågs. På kylskåpet sitter deras matlista och i onsdags åt de Kyckling by Jonna, en rätt jag nog lagat någon gång till middag under tiden jag bodde hos dem mycket. Det är skönt med nära vänner, det kan ha gått lång tid från man såg, och ändå känns det inte konstigt när man ses. Och John hade gjort kladdkaka, och sedan fick jag lägga mig i den fina bäddsoffan i Jonas rum där jag sovit så många nätter.

Snart ska jag ta spårvagnen in till stan och gå på pulsspinning på Friskis där. Det ska bli så kul och spännande! Jag riktigt ryser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter verkligen härligt att ha några att åka till så är :) PUSS!