söndag 8 februari 2009

På ett tåg

Vad jag gör på en 4 h och 15 min lång tågresa... Lyssnar på asgammal musik eftersom jag aldrig orkar byta på min MP3. Läser trista tågtidningar. Dricker kaffe och äter bananer. Skriver dagbok. Tar en tjejsnus (på vägen ner, för att fira helgen). Spionerar på medresenärer. Läser ett avsnitt jägarskola. Egofotograferar mig själv på en äcklig toalett med detta inlägg i tankarna. Börjar bli så bloggskadad, hur gör man Fridah http://indiepopochskit.blogg.se/ för att inte tänka inlägg i allt?

5 kommentarer:

Elina sa...

spegelbild minsann! börjar detta bli en modeblogg sis? :P tåg kan verkligen vara skönt och drygt på samma gång.

Anonym sa...

Haha, jag är ledsen att meddela att det tyvärr inte går. Jag tänker blogginlägg i allt jag gör. Tragiskt men sant.

Andrej sa...

Samma här. Om jag slutar blogga försvinner jag...

Malin sa...

Ja det är verkligen störande att tänka blogg i allt. Och värst är när man tänker och tänker men ändå kammar noll...

Anonym sa...

tänker inte kommentera något mer på din blogg, är fortfarande sårad över din plumpna kommentar.