onsdag 16 november 2011

Värkande ben, skön känsla

Jag gick omkring här hemma och tyckte benen värkte mer än vanligt. Började räkna och insåg att jag sedan i lördags eftermiddag-onsdag förmiddag (fyra dygn) sprungit 42.25 km (ett marathon!) Det är mer än jag brukar mängdmässigt. Dessutom har två av passen gått fort, med mina mått mätt, och ett av passen innehöll 10 backintervaller. Då förstod jag varför benen värkte mer än vanligt.

Torsdag-fredag blir det annan slags träning! I morgon ska jag och JW boxas! Mer om det i bloggen...

8 kommentarer:

Snorkkis sa...

Åh vad avundsjuk jag blir på det marathonet. Vilken fin distans!

LinaTriathlet sa...

Åh vilka löpdagar! Fin distans! Här blir det mest spinning men försöker klämma in löpning också, men känns som att den halkar efter lite grann.

Snyggt sprunget!! :)

Jonna sa...

Sofie och Lina, ni spöar mig med både distans och mängd 9 ggr av 10 :)

andreas sa...

bra slå han ordentligt från mig haha ;) kramar

julia sa...

OJ det var långt! funderar också på att gå på box idag men gruvar mig för jag vet hur jäkla jobbigt det är och hus svag jag är i armarna...

Elina sa...

Äntligen ett pass?! Härligt!

LL sa...

Bra jobbat! Jag blir nästan lite avundsjuk. Jag tränar bara korta pass nu som laddning för årets sista tävling.

Anki sa...

Hittade in här från en kommentar du hade skrivit hos Spark i baken. Verkligen jätteinspirerande. Grymt fin tid på Tjejvasan också! :) Vilken startgrupp har du 2012?