fredag 11 november 2011

111111

Om man googlar på Kinnvallsjösätra får man upp en rad träffar på min blogg. Både bilder och blogginlägg... jag känner mig som en bra ambassadör för denna underbara plats i Malung-Sälens kommun.

Om ungefär 1 h åker vi till stugan där, jag och JW, mamma och pappa. Jag har tänkt att läsa, baka bullar, plocka mossa och terrängspringa. I morgon säger prognosen MINUSGRADER hela dagen och solsken! Hur underbart är inte det!?

Ang. rubriken så finns det väl inget annat att säga om dagens hypade datum? Kanske skulle man sprungit typ 11.11 km idag, och avslutat turen prick klockan 11.11.11 ... det hade varit något, om man kunnat pricka exakt!
En väldigt gammal bild på mig som jag hittade i bildsökningen. Fotograf: Elina

5 kommentarer:

julia sa...

Ha en skön helg!

Elina sa...

Måste testa och googla :) Ha det nu så himla trevligt!

andreas sa...

men ha så trevligt kramar

LinaTriathlet sa...

Härligt, ha det så mysigt i helgen!! :)

Annoula sa...

Vi har minusgrader här i Mariefred och jag ÄLSKAR det! Jag vill att det ska bli riktigt kallt innan snön kommer... Lovely!