söndag 20 november 2011

På schemat idag

Idag har jag arbetat en del med Limsjön Marathon! Nu finns bl.a ett Facebook-event som ni kan ansluta er till. Det är ett öppet event så sök bara på namnet och anslut er.

Det känns kul att ha detta lilla projekt att gräva ner sig i, så att man inte riskerar att bli sysslolös!

Skidåkning verkar vi ju få se oss om i stjärnorna efter. Idag gick jag till macken och hämtade ut ett paket med sprillans nya vintertights och skidstrumpor, de får väl ligga i garderoben ett tag till är jag rädd.

Vilodagen som jag skulle haft tidigare tog jag idag. Styrkepasset igår mosade mina mag- och ryggmuskler, det är jag väldigt nöjd med. Det värker idag. "Vila" gjorde jag och JW genom att ta med brorsönerna till simhallen. Vi åkte rutchkana, lekte valar och jag tror de stora hade minst lika kul som de små...

6 kommentarer:

Elina sa...

Jag tror att jag lyckades trycka i att jag kommer via fånen! Mysigt med bad, jag vill å!

andreas sa...

ja vincent ville hellre sova än gå på bamsegympa idag haha kramar

Andrej sa...

Så skall det vara. Helger o träningsvärk hör ihop.

LinaTriathlet sa...

Åh vintertights skulle jag också behöva köpa, har du något tips? :)

Kul med en dag i simhallen! :)

Sitter och samlar mod nu inför dagens nålar..ska försöka slappna av! :) stötvågsbehandling låter spännande, och det är ju så otroligt att det funkar! :)

Annoula sa...

Jag vill ha snöööö! Jag vill åka skidoooor!

Men först vill jag ha en fungerande fot :D

Malin sa...

jag har tryckt på "kommer" nu :)