torsdag 5 maj 2011

Två av mig

1. Skapligt svettig löpare efter 15.2 km progressiv löpning igår. Första 7.6 tillsammans med JW och hunden Doris i cirka 5.40-tempo. Sista 7.6 ensam i cirka 5.20-tempo. Efteråt - tömd.

Nya strumpor. De blev tyvärr blodiga. Dumma tå.


2. Nyfriserad, hålögd socialarbetare. De här blåsvarta ringarna under ögonen jag får av stress och trötthet, någon som har ett tips? Sminka mig orkar jag sällan.


Undra vilken modell av mig själv jag trivs bäst med? Definitivt version 1. Fysiskt trött, lugn i själen.

8 kommentarer:

Elina sa...

Skönt och fint med nyklippta toppar dock :) Vi har hemmatränat nu. Inte så svettigt, men lagom ikväll. Puss!

Emelie sa...

stressa mindre är mitt starkaste kort...
fin frisyr! Du var såklart fin innan också .. ja du fattar :)

andreas sa...

använd glasögon dom döljer lite ;) kramar

Andrej sa...

Mer sömn?

Annika sa...

Du är så söt vilket som. Men mest van att se dig lite rödblommig, energifylld och nytränad :)

Sofie RW sa...

Jag tycker också att du är söt och fin vilket som. Superfräsh i håret är du också!

julia sa...

skönt att vara nyfriserad! och ringar försvinner nog när man blir lite mer solbränd (intalar jag mig själv). Gurskskivor på ögonen annars? Vi gjorde nåt experiment en gång på naturkunskapen med gurkskivor på ögonen och jag tror att de tillsätter fukt typ :)

Frida sa...

Jag sminkar mig också ytterst sällan, men GUL (gult trollar bort mörka ringar) concealer räddar mina dagar (tar två sek att dutta dit, alldeles lagom) Ögonen får genast ett mer vaket intryck. Fia säljer en concealer från oriflame som är i tre nyanser, den är helt ok och prisvärd!