onsdag 11 maj 2011

Nu blommar fruktträden i Motala

I morgon åker vi till Motala, till farmor och farfar. Sist vi var där var det snö... nu blommar fruktträden lovade Karin idag på telefon. Vi ska ta det så lugnt och mysa, spela kort och fika.

Karin berättade också att hon och Bernt planerar att komma till Stockholm den 28/5! Jag nästan skäms för att jag kommer ha så stort supporterteam... det känns som att man borde vara en något vassare, snabbare löpare för att förtjäna det. Men jag skäms aldrig över min familj - de är världens bästa och finaste och jag ska göra allt jag kan för att åtminstone springa i mål! Och jag är så lycklig för att de kommer att finnas där den dagen. Bara det borde göra att jag springer 5 minuter snabbare, tycker jag.

5 kommentarer:

Annika sa...

Hihi, efter Vasaloppsfiaskot med sjukdom så förtjänar du varje supporter på plats x 2 :)

Jag ska också heja på dig. Om jag har tur är du nästan lika snabb som min sambo så jag kan pricka in er båda :)

Måste stämma av längre fram vad du har på för kläder och nummer så jag kan hålla bra koll.

Andrej sa...

Precis - supporten gör dig till en snabbare löpare!!

mbh sa...

Jag är säker på att de inte BARA är där för din skull utan även för sin egen, men som sagt - i mål måste du ta dig :)

Emelie sa...

Va härligt ni kommer få det!
Ha en fin helg! Hoppas du känner dig bättre i kroppen med förkylning osv.

Såklart du tar dig i mål! jag hejjar på från Leksand!

andreas sa...

du är ju en vass snabb löpare :) kramar