söndag 22 maj 2011

Säljer mina pärlor

Jag är i säljartagen. Både vår gamla bil och mina rullskidor har under dagen fotograferats för att läggas ut i annons. Det är ju himla dumt att inte sälja saker som man inte använder... Dessutom behöver jag inkomsten, det är mycket utgifter för tillfället bl.a. anmälningsavgifter till olika lopp som jag vill springa/åka! Snyft... jag har sällan känt mig så sportig som när jag åkte rullskidor! Men tyvärr gick det ju verkligen inte bra. Det är mer likt skridskoåkning än skidåkning. Rullskidor är korta och instabila vilket resulterade i en rejäl krasch förra sommaren. Jag har fortfarande ett krokigt lillfinger och ett ärrigt knä. Det är bättre att de kommer någon till använding som kan och törs åka.

Dessutom är jag sugen på en racer. Men det får nog bli våren 2012, i så fall...

3 kommentarer:

andreas sa...

hör med robban om skidorna kram

elina sa...

Hoppas du kan sälja dom diiiiirt! Jag ska sälja min lilla kamera också. MONEY MONEY!

mbh sa...

öh... vad är en racer?