onsdag 11 maj 2011

Jag tittar tillbaka

Sitter vid vår gamla dator och kollade bilder från Köpenhamn, maj 2010. Ett år sen! Det känns både som en evighet, och som i förra veckan. Såhär i efterhand är jag glad att mitt första marathon blev i just Köpenhamn. Nu är det mitt andra marathon som väntar, men mitt första i Stockholm!

Undra om det blir parad i Sthlm också?

På väg till starten vid Islands Brygge.



Och igen... man inser att supportrarna passade på att dricka en hel del dansk öl medan jag drack vatten, sportdryck och sprang marathon!

Kroppsmålade Spiderman sprang faktiskt med eliten en liten bit...

6 kommentarer:

Julia sa...

Tiden går fort!! (Haha, Hanna hatar när man säger så, men det är ju sant!)

Löpning & Livet sa...

Är det ett lopp du kan rekommendera? Är sugen på ett lopp utomlands snart och köpenhamn är ju ganska nära ändå.

elly sa...

haha! ganska komiskt att de drack en liiden liiden (fast ganska stor, och kanske flera) fadöl medan du sprang runt i staden. väldigt rolig bild på spindelmannen också, i just den posen.

elina sa...

Du har legat i med inläggen! Antar att det "tyvärr" beror på att du varit sjuk... Har läst och känner mig nu (ännu mer) uppdaterad! Hoppas nu att ni får en riktigt skön, vilsam och god helg i Motala.

Lina S sa...

Spännande :)

Andrej sa...

Undrar vilket som är nyttigast; öl, karneval eller marathon??