tisdag 10 maj 2011

Bara om mig

Härom dan höll jag på att trilla ur soffan när jag på min Fridahs blogg såg ett helt inlägg - bara om mig! En två år gammal bild hade hon letat fram, och skrivit så fint att tårarna trillade.

Snart tar hon studenten och flyttar iväg. Leksand blir fattigare. Till hösten ska hon ge ut en bok på ett av Sveriges största förlag, och hon är krönikör i Metro och Dalarnas Tidningar. Framför allt är hon världens bästa, som kommer hit med glass och pärlplattor när jag är sjuk, vill gå promenader och baka kärleksmums med mig.

3 kommentarer:

Sofie RW sa...

Jag funderar på att övertala Fridah att vi ska göra en kidnappning och mer eller mindre tvinga dig att flytta till Stockholm. Jag vill också bo nära dig!

andreas sa...

Det var bra skrivet men inte ska du då flytta till stockholm kramar

Fridah sa...

Aaaaw vad fint, dööööör! <3<3<3<3<3<3<3<3<3