torsdag 26 maj 2011

Jag är 14363

Det är 1 dag kvar! Och det är så mycket att tänka på... alltifrån att komma ihåg att fila ner tånaglarna och packa skavsårsplåster, till att göra upp en plan med supportrar, boka tågbiljetter och packa rätt saker till lördagkvällens middag.

Vädret på lördag ser än så länge ut att bli strålande! Med löparnas mått mätt. +16 gr och mulet! Underbart.

I morgon är jag onsdagsledig, en fredag. På eftermiddagen åker vi ner till Uppsala där vi ska bo. Innan det ska jag packa klart, handla (måste ha matsäck med på tåget mellan Uppsala-Sthlm på lördag morgon, och i väntan på starten) osv osv. Hu, det är stressigt att vara marathonlöpare.Och jag ger er... tävlingsdressen för marathon 2011! Mina vrålsnygga rosa-svarta Nike-shorts), en rosa funktionströja, svarta kompressionsstrumpor från GoCoCo och självklart mina rosa darlings på fötterna. Nu vet ni hur jag ser ut, om ni är på plats! Och snälla, heja allt vad ni kan!

Mitt startnummer är 14363! Jag planerar att springa med 4.15-gruppen så långt som det går, och om det känns bra. Men det kanske finns flera sådana grupper!? 4.15-farthållarna har vita flaggor!

12 kommentarer:

Johanna Alm sa...

Lycka till! Jag beundrar dig massor som sätter upp mål och genomför dem. Ska kika på tv efter dig på lördag. Jag hoppas du gör en bra tävling som du själv är nöjd med.
Många kramar och lyckatillsparkar.

Linnea sa...

Lycka till! Jag lovar att hålla tummarna för dig på lördag.

Elina sa...

ÅH, du kommer att vara skitsnygg! Vad spännande det här ska bli. Jag blir alldeles pirrig (vad är du då liksom?) :) Handla inte med dig en massa nu! Vi försöker ju bli av med grejer här inför sommaren.

Ses SNART! <3

Josefine sa...

Lycka till!
Kanske den snyggaste dressen med! Skitsnyggt!

Annika sa...

Yeahj! Looking good - och snabb! :)

Jag ska verkligen försöka se dig! Om nån skriker som en tokig så är det nog jag (och mina föräldrar :)

mbh sa...

herregud du får inte utsätta oss för den här nervpärsen! det är så spännande. måtte det inte regna bara. jättesnygga kläder. se till att slans tar med kameran så du kan få lite bättre bilder än i köpenhamn. puss

Löpning & Livet sa...

Du kommer vara sjukt snygg!! :) Stort lycka till nu om vi inte "hörs" eller ses (!) innan!

Jenny sa...

Lycka till och hoppas du lyckas hålla din tänkta fart! Imponerande!

Andrej sa...

hahaaaaa! Jag som beställde mulet och +18. Det här lovar gott!!!

LinaTriathlet sa...

Snyggt!

Stort lycka till! Heja heja heja!

Julia sa...

STORT LYCKA TILL IDAG!!

s sa...

Å vad kul, blir så inspirerad! Nästa år ska jag fan också ta en mara! HEJJA HEJJA! :)