fredag 6 maj 2011

Ett helt lag av löpare

Det här är så fantastiskt att jag inte kan låta bli att berätta det redan nu ... Om allt går i lås så ska kanske jag och alla mina tre syskon, min fästman och svägerska deltaga i Blodomloppet i Borlänge den 9 juni! (5 eller 10 km) Vi skulle då kunna bilda ett helt lag bara bestående av syskon, svågrar och svägerskor!


Det skulle vara typ mitt livs lyckligaste dag. Få göra det man gillar bäst, med dem man älskar mest. Allihopa, samtidigt. Storasyster och Doris när vi sprang ihop igår kväll på regnvåta vägar och med frisk, syrerik luft.

8 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vad kul! Håller tummarna då :)

andreas sa...

det blir grymt ;) kramar

Emelie sa...

va kul :)

Elina sa...

Och en picknick på det! Känns roligt att ha ett mål så pass nära i tiden.

mbh sa...

blir jätteroligt. måste skaffa lite barnvakter bara :)

Anonym sa...

och jag är glad att du la upp ett så suddigt kort på mig :)

Sofia sa...

ja de blir kul barnvakt ska ordnas så vi får till de...

Sofie RW sa...

Men vad kul! Vad härligt att få omge sig av så hurtiga människor!