onsdag 26 november 2008

Smoothie, spinning, sex

Hah, nej, inte det sistnämnda, men man ska ju locka med skandalrubriker eller hur var det? Innan dagens roddträning laddade jag med en underbart god smoothie! Under sommaren konsumerades det en hel del smoothies av mig och E. Dagens var så god, naturell lättyoghurt, kiwi, banan, röda vinbär, lite fibergryn och linfrön. Mmm! Spinningen och boxningen var en höjdare, det känns alltid kul på något sätt! Vi var inte så många som vi brukar men det var ett bra gäng och jag slås varje gång av hur mycket kraft och positiv energi det finns i klubben och laget. Alla ger allt, känns det som och man smittas verkligen av kraften! Totalt blir passet på onsdagarna nästan 1,5 h inkl. stretch, så när man får åka hem och äta middag sen så smakar det bara helt underbart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

dom minns jag med dregel i mungipan :P känns tråkigt att jag inte hinner på nåt mer roddpass...

Marica sa...

Ahhh rödavinbär kan man ju oxå slänga ner , tack för att du påminde mig =) Ha det gott!!!

Anonym sa...

Roddpassen ger än verkligen ny energi, helt underbar!
Tänkte att jag ska prova på din paj som du skrev i inlägget innan :)

Anonym sa...

ja snacka om skandal min lillasyster håller inte på med sånt önskelistan kom fram iaf.