onsdag 5 november 2008

Massor med roddarenergi!

Onsdagar är bra dagar! Först en morgonsimning och bastu vilket ju är en grym start på dagen, efter det smakar det fantastiskt med kaffe, mackor och ägg! Och sedan, det bästa, träningen på Masesgården! Det var massor med roddare där, jag kände mig rätt orkeslös innan men fick världens energikick under träningen, kände som jag skulle kunnat fortsatt hur länge som helst! Det är så grymt med lagträning, alla peppar varandra och ger verkligen allt, energin och svetten bara flödar... Träning när den är som bäst!! Och kunde behöva en dos positiv träningsglädje efter gårdagens fiaskolöpning. Men tänker på Vintervarvet och blir lite glad i hjärtat i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja tänk att det skulle ta sån tid att hitta till lagidrotten för dig.

Anonym sa...

önskar att jag kunde vara med på fler pass med er :( men idag har jag i alla fall träningvärk (yes)... tyvärr blev det nog för mycket för min förkylning, kändes värre igår kväll igen... men men... puss!