torsdag 27 november 2008

Friskvård de luxe!

I morgon väntar en underbar dag. Precis som förra året har jag tagit semester fredagen före första advent. Jag ska städa, pyssla, lyssna på julmusik, fika, sätta upp julgardiner, adventsstake, stjärna... och på kvällen äta god mat och dricka glögg med ett par finingar! Det är verkligen hälsosam aktivitet för mig! En ynnest jag unnar mig!

Jag ska också ta ett långlöpningspass. Känslorna inför det är lite blandade, löpningen har efter Vintervarvet inte varit den bästa med knäont, kortare rundor (bara en vända på över milen) och så vidare. I morgon hoppas jag återerövra löparglädjen totalt. Det ska bli så, så är det bara. Jag vill inte tappa löpningen, vill hålla i den någorlunda fram tills våren då jag får satsa mer på det igen inför Göteborgsvarvet.

2 kommentarer:

Malin sa...

Just det! Du är hemma idag! Synd att jag snart åker då. Du får ta ledigt fler dagar:)

Anonym sa...

Gud vad skönt det låter med en ledig dags julmys. Det ska jag också göra nångång.