fredag 7 november 2008

Fredagsfeeling!


Fredagskjolen är på, fredagsfikat väntar snart, fredagsmys med min vän M och hennes son och min fadderson väntar i kväll, och kanske även en fredagsöl? Fredagskonceptet är totalt! I love fredagar! Känslan i kroppen är bra från början till slut! Hade tänkt inleda dagen med några km på löpbandet, väskan stod packad bredvid sängen, klockan ringde 5.30. Men jag stängde av klockan till förmån för 70 min sömn till! I eftermiddag väntar ett intervallstep-pass, alltid lite nervöst eftersom jag inte är så bra på step! Fick även veta att det är powerbar som är veckans Weekend Styrka-träning i morgon 10.30 så det kan jag nog inte motstå innan jag far ut mot en underbar fäbodvistelse med fina vänner! Vad ska du göra i helgen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilken träningsnarkoman du blivit! Är det inte lite drygt? Ibland? Hälsn. soffpotatisen till storasyster

Anonym sa...

I helgen ska jag fika, promenera, prata osv med min honeypie. ska möta henne vid tåget om 50 min :) ikväll ska vi äta pastasåsen du tipsade om häromdagen! ha en mysig kväll och helg. puss!

Anonym sa...

joo, visst är det jättedumt att vi inte äter fisken. men samtidigt så finns det ju torsk i affärerna, och nu finns det ju även ekologisk östersjötorsk (har jag sett på reklamen). sen kan det säkert ha att göra med att många svenskar fortfarande bojkottar den, medan övriga européer skiter i vilket?! känns ju bra att stammen börjar komma på fötter i alla fall. :)
jag har precis varit på ett bodypump-pass (vilket är motsvarande powerbar)! riktigt skönt. ska laga lite mat, rostade rotfrukter och halloumi, och ta mig en fredagsöl framför idol. hoppas du har det kanon i helgen! kram