måndag 17 november 2008

Oskars utmaning

Oskar tug.blogg.se skickade en utmaning till mig... Sju sanningar om en själv!? Det här ska ju dessutom tänkt mest som en temablogg, men jag kan inte hitta sju sanningar om hälsospåret så det får väl bli om det mesta.
  • Varje kväll kollar jag dörren en gång extra, att jag låst den ordentligt.
  • Jag har, precis som Oskar som utmanade mig, extremt dåligt lokalsinne. När jag och Oskar var ute och sprang i en park i Köpenhamn hittade vi knappt hem till hotellet och gick vilse i en lekpark.
  • Under en tid i min barndom ville jag bli kallad för Myran. Alla andra hade smeknamn, det lät så tufft tyckte jag. Nu tycker jag det känns mest pinsamt att jag ville bli kallad för det. Jag var ju dessutom inte särskilt myrlik heller (liten)
  • Jag har stora kroppsliga komplex framför allt vad det gäller två-tre saker (men så sanningsenlig tänker jag inte vara)
  • Jag är pinsamt dålig på bollsporter och hyser stor beundran för folk som kan spela fotboll, innebandy och så vidare
  • Om jag tillät mig själv skulle jag lätt kunna dricka öl varje dag, äta popcorn och snusa
  • Jag får feta prestationsångesten av sådana här quiz var på det tar mig orimligt lång tid att fylla i!

Utmanar: http://malinbh.blogspot.com, http://audereestfacere.blogg.se/, http://helhet.blogg.se, www.minlillavitavra.blogg.se/moi, http://majasofia.blogg.se/

4 kommentarer:

Anonym sa...

intressant läsning! här trodde jag att jag visste allt om dig...

tur att du inte utmanade mig förresten, eftersom jag aldrig gör det :)

Anonym sa...

Jag ska anta utmaningen. Får väl se om jag kommer på nogt intressant. Och i övrigt var det sjukt skönt att kunna springa lite igen. Känns som om det går åt rätt håll och det är ju sjukt tråkigt att bara sitta på motionscykeln! Hoppas allt är bra. Och fortsätt heja på Leksand från mig =) Kram!

Malin sa...

Hi hi. Vem kan motstå en utmaning? jag har dock inet tid just nu, men jag ska rannsaka mig själv...

Anonym sa...

hahaha... det där med löprundan och lekparken minns jag. "där kan ni inte gå ut". det var en rolig anekdot. haha!