fredag 21 november 2008

Fredagsnöje

Även negativ energi kan omvandlas till något positivt i slutändan. Jag använde dagens ilska till en bra stund på gymmet. För första gången var det riktigt kul att gymma, bröst, biceps, ben och mage. Nu känner jag mig inte som ett fullt lika blått blåbär som första gångerna, även om maskinerna fortfarande är delvis skrämmande. Avslutade med en stund på löpbandet vilket även det var riktigt kul, och fick inte ont nu heller! Det är även härligt att få springa i shorts och linne, utelöpningen nu innebär ju en hel del lager på lager. Jag kan nog lära mig älska både gym och löpband så småningom... Nu helg med mycket gott och fest!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar jag hade din energi till att träna, va duktig du är! hoppas helgen blir mysig kram madde!!

Malin sa...

Ja ta ut ilska o negativ energi på att träna är inte helt fel. Man kan man också prova att slå hårt med knytnävarna i sängen eller i soffan.