fredag 26 juni 2009

Sol och smultronställen

Elina och Per åker ut till Skarbohäll över helgen, jag är lite avundsjuk. Det är ju sommarparadis och smultronställe indeed och jag kan kolla på våra bilder därifrån flera gånger om och om igen och bli glad och varm i hjärtat. Elina har i alla fall sagt att jag kan få komma ut och våldgästa deras love weekend en stund på dan i morgon för sol, bad och fika på bryggan... Jag hoppas också på en egen sådan snart med ingredienser sol, mat och mys på bryggan.

4 kommentarer:

Elina sa...

:) Kommer bli mysigt! Tyvärr kommer jag och Per inte dit förrän rätt sent då han har klipptid halv sex. Men det är ju ljust länge!

andreas sa...

men jonna håll dig undan från loveweekenden du kan väl bada med gustaf i pölen ist.kram

Jonathan sa...

Låter fint älskling, jag är laddad. Om det nu var mig du hade tänkt bjuda med?

malin sa...

ha en underbar dag! skulle gärna hängt med!