torsdag 25 juni 2009

Oh my! Det är ett högtryck utan dess like och jag leker semestertider fast det inte är det. Och då badar jag i Siljan två gånger igår, grillar på balkongen, bränner vid hamburgare, gör frukostsmoothies, solar på lunchen, håller tummarna för min golfspelande älskling för att han ska äga banan som jag tror att han kommer göra, laddar inför tredje roddtävlingen i Mora, och som Elina säger, ler, ler, ler!

Vad spelar det då för roll att jag fått ett uns av magkatarr som snart läkt ut, det finns absolut ingenting att klaga på och gör jag det så kan ni ge mig en smäll i huvudet och säga åt mig att skärpa mig!

2 kommentarer:

Elina sa...

:) Härligt att du hinner med så många sommaraktiviteter fast du jobbar. Det ger mig hopp inför min jobbpremiär nästa vecka!

andreas sa...

bra inställning jonna kram