onsdag 10 juni 2009

Ditt finaste du

Var du mer nöjd för några år sedan? Nej. Jag tycker de flesta blir snyggare med åren, både inuti och utanpå, ens 22-åriga jag är snyggare än ens 18-åriga jag och så vidare. Det kanske är samma princip som att jag inte vill vara 14 eller 52. Och en som är 52 vill förhoppningsvis inte vara 24 igen. Nu är det min tur och min tid i livet att vara 24 och din tid att vara 52 och någon annans tur att vara 14.

Och jag har aldrig någonsin känt mig finare än tillsammans med dig. Med dig och hos dig känner jag mig både stark och fin!

4 kommentarer:

Elina sa...

Jag kan sakna mycket med att vara liten/mindre. Som när vi var små och bodde här allihopa. Inte så många beslut osv osv. Men ändå, jag är nöjd.

malin sa...

så är det nog nu, men frågan är om det är så jämt!? tycker ett 80-åring att han/hon är finare än när han/hon var 25 eller 45? Hmm.... vi får fråga! du är fin med eller utan j vid din sida :)

andreas sa...

jag är snygg nu haha kram

elina sa...

min biiild!