lördag 27 juni 2009

Packat och klart

Efter en ganska rucklig (som mamma säger) natt med både mardrömmar om ofrivilliga piercingar, tatueringar och att vara fast med mördare på en stor båt, mitt ute på ett iskallt, grått hav, uppvaknande 3.2o, gå på toa, skriva sms var det skönt att vakna till lördag!
Nu är muffinsen bakade, kaffetermosen fylld, en kycklingsallad med bulgur, feta och solrosfrön färdig och picknickkorgen packad med handduk och bikini. Röda faran och jag far ut till Skarbohäll, det känns rätt perfekt en dag då termometern visar +22.8 gr strax efter 9.00 på morgonen.
Sedan, i eftermiddag, åker jag hem för att träffa honom med stort J. Tänk att man kan sakna någon så mycket efter inte setts på två dagar, det hade jag nog knappt trott var möjligt. Men det är det.

2 kommentarer:

Elina sa...

Det blev en rikigt skön dag! Jag är stolt att jag kom i vattnet TRE gånger, efter viss möda. Ha en fin eftermiddag nu!

malin sa...

och ändå hann jag få lite tid också -kul!