lördag 27 juni 2009




Jag älskar utflykt och picknick! Det är livet. Men har insett att en del saker fattas för att mitt picknickliv ska bli fullständigt...
En större termos
En kylväska
En större picknickkorg
En bra utflyktsfilt
Hursomhelst, dagens utflykt får anses som utomordentlig med flödande sol, två goda måltider hann vi klämma in på dryga fyra timmar, tre dopp, och det var SÅ skönt i vattnet, och många underbara sexistiska skämt som framkallade skrattkramp i magen...
Nu räknar jag ner för semester på riktigt, och jag kräver av vädergudarna lika bra väder denna helg då om två veckor, för då har jag för avsikt att slänga in min kärlek, mat och öl i bilen och åka tillbaka ut dit.

5 kommentarer:

Elina sa...

Sitter här och funderar över vilka sexistiska skämt vi sa. Men det var säkert roligt :D

Underbar dag. Många fräknar fick jag, och en brännande kropp. Att man aldrig lär sig att man måste smörja in sig?

andreas sa...

hur kan man längta dit ingen el ingen vc inget rinnande vatten haha kram

malin sa...

var är golfkorten?! rapport snarast tack! och hur gick det med backspegeln?

Andrej sa...

Simma i sjö är ju helt fantastiskt, trots min näckros-skräck. Blir inte mer svenskt än så...

d. sa...

Älska picknick! Och gud vilken fin sval-tatuering. Finaste på länge!