måndag 29 juni 2009

Frökens fartfyllda och fina

En Fartfylld Frökens helg var fin. Den innehöll löpning, Skarbohäll, sol, bad, golf (jag gjorde ett försök att spela! Utförligare rapport om detta kommer sedan), mera golf (jag var caddie åt min JW, det var kul!) roddtävling, grillmiddag och sedan däcka i sängen söndag kväll. Min storasyster passade på att mynta ett nytt begrepp, bj som i detta fall inte betyder det dirty som bj brukar stå för, utan before Jonna . Det är sant, det spelar ingen roll om det är ett rum, en work out-sal, en brygga. Jag sprider liksom ut mig, skulle man kunna säga...

4 kommentarer:

eelina sa...

haha! det var ett bra begrepp! det ska jag börja köra med, för det kan användas många många gånger ;) men däremot hade jag inte fotoarrangerat där på bryggan! vi har det snyggt och prydligt vi!

malin sa...

ja bara för att man är systrar är man inte prick lika. och bra är väl det. glad att jag myntat ett användbart begrepp. puss

andreas sa...

är jag hemskt gammal och efter men vad skulle bj vara i dirty sammanhang?

bj sa...

andreas... vet inte om det lämpar sig att skriva ut här men blowjob förkortas väl bj ibland.