måndag 3 september 2012

På väg till Stockholm

Tidigt i morgon bitti far jag till huvudstaden igen! Den här gången ska jag träffa Sofie och Andréa, det längtar jag efter! Andréa ska även hjälpa mig att pröva ut ett par nya löpskor. Just nu springer jag omkring i mina gamla skor som är helt trasiga, men jag inbillar mig att de importerade Asics Kayano jag haft under våren-sommaren bidragit till mina fot- och vadproblem. Vi ska även prata såklart, och springa!

Idag har jag frånsett jobbat rivit av ett bröst- och bicepspass på gymmet. Nä, jag lyfte inte 50 kg idag, kanske nästa vecka?
Sist jag och Sofie sågs - över ett år sedan! Innan start på Stockholm marathon 2011


9 kommentarer:

andreas sa...

asics nimbus tycker jag du ska prova :) ha så kul i kungsbudan kramar

LinaTriathlet sa...

Åh kul med tripp till Sthlm och träffa Andrea och Sofie! Bra med experthjälp till nya skor och roligt att ni ska springa också :) ha det så trevligt i huvudstaden :)

elly sa...

lycka till med skorna! jag ska också prova ut ett par nya snart. ett par marathonskor...

Elina sa...

Du är verkligen en affärskvinna nu, som reser stup i ett :)

Ha så fint med Andrea, Sofie och hotellfrukosten förstås.

Robert sa...

Håller med Andreas, prova Asics Nimbus. Jag springer själv i Asics Nimbus 12 och dom är grymma. Finns nyare modeller nu också nr 13 & 20. Dom ligger iofs på ca 1500:- men det är dom värde 7 dagar i veckan. Lycka till med att dina drömmars springskor. / Robert

Anonym sa...

Vad roligt! Och extra bonus med att träffa lite bloggfolk på köpet! Vad blev det för skor?

Snorkkis sa...

Åh men sötnos. Vad kul det ska bli att ses!

Malin sa...

inget hotellslapp här inte ;)

Ingmarie sa...

have fun!!!!!!!