fredag 28 september 2012

1 dag kvar

 
I morgon ska jag springa Lidingöloppet 30 km! Det är ju helt galet. Om ett dygn har jag varit ute och sprungit i över en timme...

Hu. Ryktet säger en lerig bana. Det kanske passar bra, då får det ännu mer ta den tid det tar.

Men skorna då? Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig. Det sägs ju att silvertejp löser allt, jag kanske inte vill tejpa skavsåren med silvertejp men kanske kan jag tejpa igen hålen på de trasiga skorna med silvertejp?

Vilka av er kan jag träffa i morgon? Jag kommer förhoppningsvis dit i god tid innan min start 13:20 (startgrupp 6). Lova att komma fram och säga hej om ni ser mig!

Jag hoppas verkligen att när vi hörs igen så har jag slutfört En Svensk Klassiker!

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Jag finns med dig i varje steg du tar och fyller dig med energi!! Heja heja heja heja!!! :) energikramar!!

Snorkkis sa...

Jag hejar också på avstånd. (Fast ryser vid tanken på silvertejp och blåsor, huuuu). Det kommer att gå såå bra! Kram!

Löpning & Livet sa...

Kommer du vara där en stund innan start? Jag startar 12:40 tror jag och ska hämta nr lapp så är där några timmar innan. Vi kan väl höras. Stort lycka till ifall vi inte ses!!

andreas sa...

lyyyyyycka tiiiiilllll!!!!! vi hörs imorgon kramar

Anonym sa...

LYCKA TILL!! Hejar på dej idag!

PS. Du är ju i gott sällkap med Kalla och Haag! :)