lördag 1 september 2012

Kära dagbok...

Kära dagbok... 
Idag har jag haft en underbar lördag! Jag och JW vaknade upp på det vackraste stället jag vet, Skarbohäll. Att sitta och äta frukost och blicka ut över Siljan, intensivt blå med vitvågor ovanpå, inger en sällsam känsla av frid. 
 Vi styrde kosan hemåt, jag njöt av synen av gyllengula fält och  björkar.
 JW for till golfbanan, jag drog till gymmet för ett kort och intensivt mage-ryggpass. Därefter en fika hos sedan länge saknade vänner...
Jag cyklade sedan ut till golfbanan jag med, och mötte upp killarna och gick med dem sista 9. Det var underbart varmt, jag gick i shorts och t-shirt.

Vi avslutade dagen med att grilla ihop vi tre, och den klassiska efterrätten vaniljglass med chokladsås blev pricken över i på en väldigt bra dag! Nu sitter killarna och spelar tv-spel och jag laddar för att jobba i morgon, en söndag! Jag ska stå i en monter på en mässa, så det känns ganska okej ändå.
Kram och hej leverpastej!

8 kommentarer:

Ingmarie sa...

Vilken oas....
Stackars dig... ;-)

elina sa...

Lördagar är verkligen bra! Ser ljuvligt ut med sol och skarbo! PUSS

Snorkkis sa...

Vilken mysig dag. Här regnade det så gott som hela dagen igår. Mysigt att sitta och trycka inomhus iaf. :)

mammaspring.com sa...

Vilken härlig dag ni verkar haft!

Rund är också en form! sa...

Golf eller inte golf. Det ser helt ljuvligt ut! :-)

Karin sa...

Gött!!!

andreas sa...

och vad bra du representerade af sen, bra jobbat. hoppas löpningen gick bra kramar

Erika sa...

Vackra bilder!!