torsdag 27 september 2012

Det tar på krafterna att lyxa till det






Igår eftermiddag kom jag hem efter två konferensdagar i Sala. Jag lade mig raklång i soffan och stirrade i taket, totalt utpumpad. JW tyckte att jag var en aning bortskämd, som hade mage att vara helt slutkörd efter att ha både bott fint och ätit flott...

Men jag var faktiskt helt slut! Det var ett fullt schema och jag sov inte särskilt mycket. Jag tillbringade 3 timmar 155 meter UNDER jord, i Sala Silvergruva. Det var en otroligt speciell upplevelse som nog förtjänar att få sin egen historia berättad... Och jag sprang ett riktigt tufft pass tillsammans med en betydligt snabbare kollega. En mil var planerad men det blev nästan 12 km, delar av passet i snabbt tempo för att vara jag.

Som sagt, helt slut. Konferensslut. Och lite, lite bortskämd kanske.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Kan tillägga att jag inte drack en endaste droppe alkohol! ;D

elina sa...

Man blir trött av att vara borta, även om det är lite "lyxigt" också :) Jag förstår dig! Skulle också vilja åka på jobbresa dock...

LinaTriathlet sa...

Sista bilden ser väldigt god ut! Och du looks amazing!! Snygging!