fredag 16 mars 2012

Fredagarnas fredag!

(x) Fredagsjogg
(x) Fredagsfläta
(x) Fredagskjol
(x) Fredagsfika
(x) Fredagsburgare

Idag har jag fredagarnas fredag! En sådan där riktig fredag som jag alltid hade förut! 5:20 ringde klockan, 5:30 stod jag i löparskorna och gav mig ut. Det var bara jag och fåglarna vakna. Jag sprang efter älven och Strandpromenaden. En busschaufför log uppmuntrande mot mig. I övrigt var det si och så med uppmuntran. JW grymtade, vände sig om i sängen och sa Du är knäpp om du går upp 5:20 och springer!

Jag sprang på kvalserieenergi? Leksand tog första viktiga tårtbiten igår på vägen mot att vinna hela kalaset och gå upp i Elitserien!

3/15 i Påskutmaningen klar! I helgen behöver jag förutom träning även ägna mig åt en del stretch känner jag. Ha en underbar fredag!
Gryningsljus över Saltholmen i oktober


10 kommentarer:

mikael sa...

Håller nog med om att du är knäpp som står i löparskorna kl. 05:30 :)

Snorkkis sa...

Lite knäpp tycker jag också :) . Fast på ett bra sätt. Ha en underbar fredag!

LL sa...

Jag hoppas att du kommer att ha mycket kvalserieenergi de kommande veckorna! :-D

slans sa...

förstår jws kommentar också :) fast skönt efteråt kan jag tänka mig! puss fredagsfina du

LinaTriathlet sa...

Låter som en superfredag! :)

Anonym sa...

Efter en fredag som nästan aldrig tar slut kikade jag in här och såg ett nytt inspirerande inlägg. Man blir så glad av att läsa det du skriver! :)

Löpning & Livet sa...

Så fint! Och bara pyttelite knäppt :)

andreas sa...

om jag inte började sju skulle jag springa varje morgon :) kramar

Ullis sa...

Ser ut som den perfekta inledningen på en fredag även om jag föredrar att vänta en timme till på morgonen innan jag drar iväg ;)
Trevlig helg!

Anonym sa...

Många fina F där! :)