lördag 10 mars 2012

Bydag i Leksboda

På väg ut på tipspromenaden! 

Korv med bröd, självklart efteråt!
Alvar
Vincent var på strålande humör!

Kärlek

Mera kärlek
Och avslutningsvis gick vi hem till Malin och Mats hus, som de nu flyttat in i efter fyra års byggnation! Malin ska själv få visa upp huset med bilder sen, men jag visar en glimt av vyn från ett köksfönster. En glänta i skogen, en gammal kohage.

Men jag kan berätta att huset är helt, helt otroligt vackert. Det är så genomarbetat ner till minsta skruv och planka. Och när marssolen silar in genom alla fönster och fyller hela takhöjden med ljus blir känslan inget annat än magisk...

4 kommentarer:

Elina sa...

TACK! Ser lika mysigt ut som jag är säker på att det var :) Nästa år ska jag försöka vara med (tror dock jag sa det förra året också). Puss!

Snorkkis sa...

Vad fint, och vilken fin dag med en massa kärlek <3 . Nu kan ni kanske sova över i nya huset om ni inte bor grannar längre.

elly sa...

wow, vad härligt. fina bilder! här har det också varit finväder idag, men nu slår regnet mot rutan medan jag blickar ut mot den för dagen melodifestivalsmyckade globen.

Ingmarie sa...

Vilken lycka!
Egenkonstruerat hus måste vara bland det häftigaste man kan göra.