onsdag 20 maj 2009

The witch

Igår när vi avslutat vår löptur mötte vi i delar av herrlaget på väg mot sin. De andra tjejerna sa något uppmuntrande i stil med heja heja medan jag (på skämt naturligtvis!) sa bättre kan ni! till två karlar i 30-35 års åldern som jag inte vet namnet på. Den ena replikerade surt Häxa! Haha! OK om damlaget som jag tvingar till armhävningsserier på uppvärmningen tycker jag är en häxa, men det här var väl en aning överspänt. Men eftersom alla tyckte detta var mycket lustigt så är mitt nya smeknamn i SRK för närvarande Häxan...

6 kommentarer:

Elina sa...

Haha! Men var han allvarlig? Låter ju skumt... Jag ska komma ihåg att kalla dig det på torsdag.

Jonna sa...

Han var allvarlig!

malin sa...

herregud du måste trampat på en mycket öm tå. ålderskris månne?

Elina sa...

Gud! Jag dör av nyfikenhet vem det var!

andreas sa...

ojojoj rena dokusåpan på gång i roddkretsarna kram

Michaela sa...

Det är tydligt att vissa i herrlaget kan yttra både det ena och det andra. I know.....