söndag 31 maj 2009

Fullt ös medvetslös

Gör mig färdig för löpningen.

Vilken dag! Känner mig helt vimsig, kollrig, darrig på ett ganska trevligt sätt. Det var dags för årets träningsdag med SRK, två pass rodd och ett pass löpning, totalt nästan tre timmar träning under årets kanske hittills varmaste dag... Roddpass 1 med videofilmning och jag fick ro på stråk 6, både plats och sida jag aldrig rott på. Gjorde det jag kunde för att inte störa så mycket. Lunch med bad för mig och Jobssystrarna, sedan ett till roddpass (stråk 2 denna gång) med ett ca 600 m lopp mot Orsaroddarna som var på plats för att inspireras av fantastiska Näs!

Efter det åkte jag hem och var ut och sprang ett medeldistanspass med darling, 11 km sen gav jag upp denna dag... Hur som en bra avslutning på träningsmånaden maj som nästan var lika aktiv som mars, 31.02 (maj) mot 31.04 (mars). Drygt 124 km löpning blev det, nu i juni hoppas jag komma en bit över 150.

1 kommentar:

Elina sa...

Så trist att missa!