söndag 10 maj 2009

Nytt hemma

Så har jag flyttat igen. Hyllorna står på golvet, kläderna ligger i högar, men jag är överflyttad från ena huset till det andra tack vare underbara vänner, syskon, släktingar och pojkväns hjälp. Det är inte alla som har sådan tur som jag! Det var till och med kul att flytta. Min syster skrev en resumé bland annat innefattande flygande fisksoppa och lade ut ett foto visande delar av oss sittande i grönskan, dricka kaffe och äta kärleksmums.

Nu känner jag mig hursomhelst något sliten efter en fulländad helg, som avslutades med laglöpning 12 km, hur kul som helst! Blev taggad till en rätt maffig tempoökning sista kilometrarna, inte likt mig som mest vill lufsa på i bekvämlighetstempo.

3 kommentarer:

andreas sa...

vad mysigt det ser ut kram

Elina sa...

jag är verkligen nyfiken på att se den nya lägenheten! hoppas det känns bra. ni har väl invigt den ordentligt förstår jag höhöhö.

ta en lugn vecka nu!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Mysigt Jonna..härligt med så många som vill hjälpa till!! Hade du kul i lördags då, var roligt att träffa på dig iaf ;D

kram madde